Ons bestuur:

Hartmans

Algemeen Lid

Beloningsbeleid
De leden van het bestuur van Stichting Therésè ontvangen voor de door hen in die hoedanigheid verrichte werkzaamheden geen andere beloning dan een vergoeding voor gemaakte onkosten. Voor niet-beleidsbepalende werkzaamheden (met name uitvoerende werkzaamheden) kan aan hen in voorkomend geval een marktconforme vergoeding worden toegekend.

Stichting Therésè heeft op dit moment geen personeel in dienst. Het beloningsbeleid van Stichting Therésè is er overigens op gericht haar personeel te belonen volgens maatstaven die maatschappelijk aanvaardbaar en verantwoord zijn, passend bij haar status als algemeen nut beogende instelling.

Verkort beleidsplan

Het beleid van Stichting Therésè is gericht op verwezenlijken van haar doelstelling, met name door het zorgvuldig selecteren van goede doelen en specifieke projecten. Stichting Therésè heeft geen winstoogmerk. Het batig saldo na vereffening moet worden besteed conform de doelstelling. Stichting Therésè werft gelden via mond tot mond reclame en via haar website.
Voor het beloningsbeleid van Stichting Therésè, zie hiervoor. Onkosten, gemaakt in het kader van het uitoefenen van de bestuursfunctie, worden vergoed, mits niet bovenmatig. De administratie van Stichting Therésè wordt gevoerd door Dutilh & Bloys B.V. en de inkomsten en het vermogen worden beheerd door Ritzer en Rouw B.V.

Verslag van de uitgeoefende werkzaamheden

Na het verstrijken van het eerste boekjaar zal een verslag worden gepubliceerd van de uitgeoefende werkzaamheden.

Financiële verantwoording

Na het verstrijken van het eerste boekjaar zal een financieel verslag worden gepubliceerd van het afgelopen jaar.

Donaties

Indien je de waarden van de heer Hartmans een warm hart toedraagt en dit kenbaar wil maken door een financiële bijdrage te doen, neem dan gerust vrijblijvend contact op met een van de bestuursleden.